Detall notícia

15 JUN de 2024

CIRC DE COLORS

Hola famílies!

Ahir divendres 14 de juny vam gaudir de la Festa de Fi de Curs de l’Escola Colors ambientada aquest any amb la temàtica del circ, El Circ de Colors.

Vam començar la tarda amb el Festival de l'Escola on tots els nens i nenes van poder oferir el ball que han estat preparant aquestes darreres setmanes.

Tot seguit es va fer el comiat dels alumnes de 6è per part de tot l'equip docent.

Un cop finalitzat vam moure una mica el cos amb un espectacle d'animació a càrrec de la companyia Animaciones Peter Pan. Van haver pintacares, globoflexia, balls i molta gresca.

Després tots els grups vam decorar les taules d’una manera molt original seguint la temàtica de la festa!!!
Per cert, quina imaginació i creativitat tenen les nostres famílies!

Desde l'AFA Escola Colors estem molt contents de la implicació de tots i totes.

Gràcies a vosaltres hem aconseguit una festa espectacular, única!

Enhorabona també als guanyadors/es de les 4 Rifes!!

I per acabar, us deixem un recull de fotografies del dia al link:
Recull fotogràfic Festa Fi de Curs 2024

Volem aprofitar per agraïr com sempre el suport de tot l'equip directiu i docent de l'Escola Colors. Tenim molta sort de l'equip humà que està al front de la nostra escola. No tenen mai un "no" i això és molt més del que podríem demanar.

També volem agraïr a totes les famílies que han col•laborat, molt especialment als membres de la Comissió de Festes.

Com sempre, gràcies al Patronat d'Educació, Cultura, Infància i Joventut de Les Franqueses del Vallès i molt especialment al Regidor Sr. Jose Antonio Aguilera pel vostre suport incondicional i a l'alcalde de Les Franqueses del Vallès Sr. Juan Antonio Corchado per la seva presència.

I per últim, agraïr en MAJÚSCULES A TOTES LES FAMÍLIES que vau venir a la Festa. Sense vosaltres això no té cap sentit. Sense vosaltres no som res, perquè:

Junts fem l'escola que volem.

AFA ESCOLA COLORS.