Detall notícia

06 SEP de 2024

SALA ÀGORA

Hola famílies,

Tal i com es va acordar en la darrera reunió de junta de l'AFA celebrada el passat mes de juliol, s'ha fet un seguit d'inversions per l'escola de cara a aquest curs 24-25.

D'entre elles es va decidir fer inversions en mobiliari per tal de millorar l'espai que utilitzaran els nostres infants a la nova Sala Àgora.

S'han fet aquestes aportacions:

• 2 Prestatgeries.
  • 1 Catifa.
  • 1 Llum de sostre,
  • 2 Tauletes.
  • 4 Cadires d'escriptori amb rodes.

A continuació podeu veure les fotos:

A més de tot això, també us comentem que abans de l'inici del curs està prevista la instal·lació d'una pista de petanca al pati de primària.

Aquesta estructura era part de les inversions del darrer curs, dins del projecte "El pati que volem" però que no es va poder dur a terme degut a que no van arribar els permisos amb el temps necessari per fer la instal·lació.

Us anirem informant més endavant de les properes millores que tenim previstes fer a l'escola.

Junts fem l'escola que volem!

AFA Escola Colors